Borrar

'Kapulana bat zintzilik' hitzaldi-emanaldia Mundukide, Lanku eta Miren Amurizaren eskutik

Datorren hilaren 6an izango da Subijana etxean arratsaldeko 18:00etan hasita

IMANOL ARRATIBEL

Jueves, 1 de octubre 2015, 00:30

Necesitas ser suscriptor para acceder a esta funcionalidad.

Compartir

Kapulanak Mozanbikeko emakumeen oihal koloretsuak dira; soineko moduan, umeak lepoan eusteko, jana batzeko edota etxeak apaintzeko erabilten dituenak. Hain dira erabilera anitzekoak, ezen edozer topau baitaiteke zapi handion estalpean. Emonaldi honetan, kapulana bat zabalduko dute eta bertan gordetako kantu, kontu eta irudiak aterako. Mozanbikeko lurrazalaren historiatik hasita, emakumeen eskuetako azal zimurrak irakurteraino egingo dute bidaia. Tarte horretan kooperazinoa, nekazaritzea, umezaroa edota hizkuntzea lako gaiak jorratuko doguz, bai bertsoz, bai ipuinez. Mundukide, Gobernuz Kanpoko Erakundeak eta Lankuk elkarlanean, emanaldi berri hau sortu dute. Mundukidek 15 urte betetzen ditu aurten eta bere lanaren argazki erakusketa ibiltari bat izanen dute herriz herri. Amasa-Villabonan, urriaren 6an, Subijana etxean, 18:00etan, izango da hitzaldi-emanalida eta sarrera doan.

Salida a Iratxe con el Hogar

La asociación de los Jubilados 'Salbadora' organiza una excursión a Iratxe, el jueves, día 15. La salida será a las 8.45 horas de los sitios habituales, llegada a Irache y almuerzo. Luego se visitará las Bodegas de Cava Mainegra de Mendavia y a las 14 horas se comerá en el restaurante Irache y en la sobremesa baile. Precio: 15 euros.

Hoy, en la Semana del Hogar , a las cinco de la tarde, se jugará el torneo de chinchón y a las seis y media de la tarde, concurso de marmitako. Los participantes podrán comenzar a la hora que crean conveniente, a las siete de la tarde pasara el jurado, el que no haya terminado quedará fuera del concurso. A continuación del fallo del jurado, se servirán las cazuelas a los socios del Hogar.

Partidos Behar Zana, pelota

El equipo de Behar Zana 2 (I.Lizaso y L.Erreka) en pared izquierda mano parejas senior, primera división de pelota, en el grupo B, jugarán mañana a Gazteleku (A. Escudero y J. Coca), a las 19.15 horas, en Arrate (Andoain). En el grupo A, Behar Zana 1 (E. Maiz y A. Esnaola) se enfrenta a Aurrera Saiaz 1 (I. Labaka y A. Biain), a las 19.45 horas, en el Beotibar. Y en mano parejas senior Behar Zana (M. Otaño y B. Erreka) juegan contra Lizardi (I. Etxeberria y U. Goikoetxea), a partir de las 20.00 horas, en Ibaeta (Donostia).

Reporta un error en esta noticia

* Campos obligatorios